«

»

Bal 22

„Blogiukų“ konkursas visiškai susikompromitavo: dėl nugalėtojų varžysis tie patys nariai skirtingose grupėse


Šie vaikinai turi dvigubus šansus laimėti finale

Ne veltui dalis „Blogiukų“ konkurse pasirodančių grupių jame dalyvauja vien scenos ir idėjinių paskatų vedini, o ne siekti pergalės, kuri, vis aiškiau darosi, yra kažkam iš anksto paruošta.

„Blogiukų“ konkursas: nuo kada Radiohead kopijos tapo originalu?
„Blogiukų“ konkurse ir toliau laimi kopijos: šį kartą nugalėjo Lietuvos Doors‘ai – Grim City

Trečiasis „Blogiukų“ konkurso pusfinalio etapas ir vėl nepraėjo be nemalonių staigmenų, kurios šį kartą tapo dar prieštaringesnės: grupėje Spooky Campfire Stories grojo tie patys du muzikantai kaip ir pirmojo etapo nugalėtojų The Dominoes. Pasipildę naujais nariais, The Dominoes vyrukai tik keliomis dešimtosiomis balo nusileido etapo nugalėtojams metalistams Beware Apollo, surinkusiems 7,8 balo.

Jeigu girdime grupės pavadinimą pirmą kartą, tai dar nereiškia, kad jie yra iš nežinia kur išnirę debiutantai. Dar daugiau, muzikantai migruoja iš vienos grupės į kitą tarsi politinės prostitutės, nenuspręsdamos galų gale, ko siekia – garbės ir pripažinimo ar sutelkti save muzikoje.

Komisija negalėjo nežinoti (bet jei nežinojo – kam tokia iš viso reikalinga?!), kad grupėse The Dominoes ir Spooky Campfire Stories groja tie patys du nariai. Tačiau to tikrai nežinojo likę konkurso dalyviai, kadangi, kaip minėjau – seni muzikantai mėgsta dėtis naujus pavadinimus. Supratus tokį faktą, belieka gūžčioti pečiais ir, kaip įžangos pastraipoje rašiau, dalyvauti vien scenos traukos vedinam.

Ne kartą esu iškėlęs išankstinio reitingavimo problemą, kurios neperprasti gali tik kritinio mąstymo neturintis naivuolis. Pirmąsias dvi vietas tame reitinge užėmė šio rašinio herojai: The Dominoes ir Spooky Campfire Stories. Kad tas reitingas nieko nereiškia, motyvuodama tuo, jog tie balai anuliuojami, yra sakiusi pati konkurso organizatorė D. Rutkauskaitė prieš porą savaičių kalbinta Sharkeen.lt žurnalistės Rustės.

Tame reitinge ketvirtąją vietą užėmė ir galutinėje įskaitoje tarp keturių stipriausių pateko šiandieniniai laimėtojai Beware Apollo. Matome, kad trys iš keturių finalistų jau buvo atrinkti iš anksto dar neprasidėjus konkursui (arba, kaip jūs sakytumėte – įvyko neišvengiamas atsitiktinumas).

Todėl natūraliai kyla klausimas, kam šį konkursą iš viso reikėjo rengti? Kritus taip žemai sulig komisijos lygiu, galėčiau paklausti – gal dėl pelno? Juk nė vienas kitas pogrindžio grupių konkursas nebūna apmokestintas bilietais kaip „Tamstoje“. Grupės juk groja už dyką, o klubas iš jų pelnosi.

Bet galutinėje išvadoje pasiremsiu ne savo, o vieno kolegos žodžiais – D. Bluvšteinas turi kontraktą su „Euro Rock‘u“, todėl jam priverstinai reikia kažkurią grupę ten nusiųsti. Pats D. Bluvšteinas galėtų papildyti – komisija suburta tam, kad kuo mažiau atsakomybės dėl rezultato kristų pačiam konkurso iniciatoriui.

P.S. šio etapo rezultatai: 1. Beware Apollo 7,80; 2. Spooky Campfire Stories 7,42; 3. Delyro 6,58; 4. Synchro Mates 4,98.

P.P.S. finale gros: The Dominoes, Beware Apollo, Spooky Campfire Stories ir Grim City.

Juk gerai, kad finale gros tie patys nariai skirtingose grupėse?

View Results

Loading ... Loading ...
VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 6.3/10 (12 votes cast)
VN:F [1.9.17_1161]
Rating: -1 (from 11 votes)
„Blogiukų“ konkursas visiškai susikompromitavo: dėl nugalėtojų varžysis tie patys nariai skirtingose grupėse , 6.3 out of 10 based on 12 ratings

Susiję straipsniai:

  1. Lietuviškos muzikos perspektyva 2011: #8 Spooky Campfire Stories „Lietuviškos muzikos perspektyvos“ apklausos dešimtukas skirtas atskleisti pačius perspektyviausius ir daugiausia žadančius...
  2. „Roko naktų“ atranka prasidėjo Beware Apollo pergale, David Smash Band dar turi šansų su „Bliuzo naktimis“ Beware Apollo privalumas buvo grojimo technika ir išankstinis žinomumas Lietingą ketvirtadienio vakarą...
  3. „Blogiukų“ konkursą laimėjo Dominoes, į Duisburgą kartu su jais keliauja ir kolegos iš Spooky Campfire Stories Dabar jau ne tik nugalėtojai laimėjo „Grand Prix“, bet ir antrąją vietą...
  4. „Blogiukų“ konkurse ir toliau laimi kopijos: šį kartą nugalėjo Lietuvos Doors‘ai – Grim City Už ką balsavo komisija: už Doors’us, Grim City ar taikliai Doors’us atkartojančius...
  5. „Blogiukų“ konkursas: nuo kada Radiohead kopijos tapo originalu? Duetui The Dominoes konkurso finale vieta jau paruošta Trečiadienio vakarą Vilniaus klube...

25 comments

  1. RA

    kas rašo tokius subjektyvius straipsnius??? ir dar vadinamės žurnalistais ar kuo ? nu absurdiška skaityti.. ryškiai kažkas turi per mažai arba jokios patirties nei grojant nei organizuojant panašius dalykus.
    1. nuo kada draudžiama muzikantam groti keliuose projektuose?
    2. perskaitykite konkurso taisykles, jos nepažeistos.
    3. nuo kada Beware Apollo metalas????
    4. nuo kada tokia veikla yra pelninga???
    Galiu pasakyti, kad Tamsta buvo pasirinkta, nes tai jau tradicija šiam konkursui, nes gali suteikti pakankamai normalias sąlygas muzikantams. O, kad konkursas mokamas čia jau jų politika, juk susirinkęs jaunimas tikrai barui pelno neatneša, išgėrę puodelį arbatos ar bokalą alaus. Taigi ir jiems reikia iš kažko gyventi. Ir organizatoriai pelnu nesidalina, nes jo tiesiog nėra! jiems galima tik padėkoti, kad apskritai tokius dalykus inicijuoja.
    Taigi mažiau kalbų daugiau darbų! jei nors kiek būtum susidūręs su tokiais reikalais rašytum ir mąstytum kitaip.
    Baisiai juokinga skaityti tokisu straipsnius su tokiais ala intriguojančiais pavadinimais, kur intrigų nėra.
    Baisu…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  2. Aras

    Sutinku su autorium, nebaisiai grazu, nors ir taisykles nedraudzia, dalyvauti tiems patiems atlikejams skirtingais pavadinimais.
    Tuomet teoriskai imanoma sukurti tiek grupiu, kiek etapu, juose visuose laimeti ir finalas gausis tu paciu, keletos, muzikantu solinis koncertas. Nors Ju smerkti net nesiruosiu, cia ju sazines reikalas.
    Siaip sis lakstymo pozymis ypac budingas nedidelems bendruomenems, miesteliams, kaimams, kur galinciu neblogai groti instrumentalistu yra nedaug (bet nezino ko nori), o „galinciu“ dainuoti pilni kampai, taip ir gaunasi, kad vokalistas ir grupes pavadinimas keiciasi, o tie patys muzikantai +/- vis stovi ant scenos. beje pasirodymams renginiu kiekis ribotas.
    Tuomet belieka paprastas klausimas, kiek tai yra nuosirdu? Ar pakankamai profisionaliai sugeba „samdomi“ muzikantai perteikti grupes lyderio idejas? todel manau ir yra komisija kuri visa tai stebi ir vertina…
    Mano nuomone – tai tik parodo, kad bent vienoje is siu grupiu kazkas yra negerai, jei dalis jos nariu groja kitame kolektyve, reiskias jie saves pilnai nerealizuoja – TAI YRA LABAI BLOGAI. Tokiu grupiu ateitis man stipriai abejotina (ar verta tada juos siusti i EuroROCK konferencija? kad gryze issiskirstytu? istorija rodo, kad tokiu atveju jau buvo)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  3. Reggae

    Arai, jei tikėtume kiekviena istorija, apie kurią kalbi paskutinėje eilutėje, į jokius Eurorock nebūtume nieko siuntę – M.I.R. (praėjusių metų laimėtojai) kiekvienas groja dar bent keliose grupėse ar projektuose, grupė savo veiklą pristabdė vien dėl to, jog vokalistas išvažiuavo mokytis svetur. Freaks on Floor nariai, taip pat, grodami per kelias grupes, sėkmingai gyvuoja iki šiol. Tą patį galima pasakyti ir apie I.R., Caramel Members bei daug kitų Eurorock laimėtojų. Taigi manau, kad toji istorija nieko neparodo. Šaunu, kad kažkas sugeba dviejuose projektuose pasiekti tokių rezultatų, kad išeiti į finalą, nors gal tai ir nėra labai gerai kitų grupių atžvilgiu, bet juk niekur nebuvo uždrausta bandyti dalyvauti konkurse su daugiau nei 1 grupe :)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  4. Reggae

    O tarp kitko, sharkeenai, 2008 metais į finalą išėjo grupės This ir Freaks on Floor (pastarieji laimėjo konkursą), ir abiejose grupėse galima buvo pamatyti tą patį žmogų. bet skandalas nekilo ir visi liko patenkinti. gal tau tiesiog nepatinka tokia muzika? ;)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  5. Aurelijus Butnorius

    Viena iš mano keliamų problemų yra ta, kaip būtų reagavusios grupės į tai, kad išankstiniame reitinge dvejose daugiausia taškų surinkusiose grupėse (o galutiniai rezultatai beveik nepakito) groja tie patys muzikantai? Ar kiti konkursantai nebūtų pasipiktinę, boikotavę konkurso?

    Ar garbė grupėms dalyvauti tokiame „konkurse“, kur viskas iš anksto nuspręsta, kur dvi išaukštintas grupes sudaro tie patys nariai?

    Kokia prasmė buvo pvz. vakar groti grupei Delyro, kurie atvažiavo tam vakarui iš Klaipėdos suprasdami savo liūdną likimą tame konkurse, kai išankstiniame reitinge jie buvo paskutiniai ir neturėjo jokios vilties pralenkti jau tituluotus favoritus?

    Pernai vyko pavyzdinis Frype ir House Of Music konkursas, kurio finalui buvo paskirta visiškai nauja komisija, kad būtų išvengta išankstinio nusistatymo. Toks veiksmas yra garbingas. Šiemet taip pat elgiasi ir Bix baras finalui paskyręs naują komisiją ir sukonstravęs dar skaidresnę vertinimo sistemą.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  6. Aras

    To Reggae,
    Jei pastebejei ash kategorishai neteigiu kad taip negali buti ash tiesiog sutinku su autoriaus nuomone, kad siokia tokia nesamone jei 50% ir daugiau tos pacios grupes groja tam paciam konkurse kitu pavadinimu, na tiesiog mano nuomone cia kazkur kazkas nesusiveda…
    O ir tom paminetom tavo grupem tas lakstymas ar atnesa kazka super nuadingo, na kaip tu sakai? Na laikinas projektas – oki, bet ar tai skaitosi grupe? nemanau, samdomas muzikantas ir tiek…
    As asmeniskai isskyrus apie I.R. nieko negirdejes apie tavo minetas grupes gal koki gera pusmeti, o kitas is vis gal ir metus. Tai mano nuomone cia pasiekimu nera praktiskai jokiu. Yra labai paprasta marketingine taisykle, jei tavo vardo nepamini ar apie tave napaskaito, taves nepamato asmuo per pora menesiu bent karta, reiskias tu jam neegzistuoji – taves nera.
    Na as siektiek domiuosi lietuviska ne pop muzika, bet sorry, man ju nera, kakalbet apie ju pasiekimus?
    Na jie truputi negali groti :D Tai vot kas gali truputi groti, tai groja tam paciam rengini „n“ kartu… :D
    Na cia tik mano subjektyvi nuomone… Tai nebutinai reiskia, kad as esu teisus…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. vardas

    samdomi muzikantai! puikus apibudinimas tiems kurie keliauja per grupes, kaip pirstu i aki cia aras pasake :)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. Aurelijus Butnorius

    O kaip tada, jei, kaip šiuo atveju, tie „samdomi muzikantai“ yra abiejų grupių „frontmenai“?

    Blogiausiu atveju tai reiškia visišką nusikomercializavimą, nes viename projekte susikoncentruojama ties vienu stiliu, o norint pakeisti stilių, kuriamas kitas projektas nenorint prarasti gerbėjų (kitu atveju ir pinigų) dėl stiliaus permainų. Galiu imti Green Day pavyzdį, kai jie 2008 m. sukūrė šalutinį projektą Foxboro Hot Tubs ir grojo garage roką. Vien dėl to, kad vadybininkai neleido jiems tokios muzikos kurti po Green Day vėliava. Toks mano kaip muzikos kritiko išaiškinimas.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. Šaras

    „Grupės juk groja už dyką, o klubas iš jų pelnosi.“

    Vau. Ohoho. Kaip gudru, niekada nebūčiau pagalvojęs, praktiškai masinį sąmokslą atskleidėte. Per vieną vakarą nuo to konkurso padaro kokį 1000 Lt. Va iš kur nauja Bluvšteino mašina!!!

    O jei rimtai, tai į lankas pavarei čia su tuo pelnu. Dėl dviejų narių grojimo (netgi „frontmenavimo“) dvejose skirtingose grupėse tai sutinku – absurdas.

    Kalbant apie išankstinius balus, koks skirtumas, yra jie ar nėra? Komisija šiaip ar taip perklauso įrašus ir kažkokį vaizdą apie grupę jau būna susidarę, ir visai nesvarbu, ar tas požiūris yra išreikštas balais. Beje, praeituose Eurorock konkursuose buvo visko – favoritai nuo įrašų atrinkimo ir finalo keitėsi ne kartą. Todėl nematau čia problemos, tik kažkokį liguistą norą kurti sąmokslo teorijas.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. Aurelijus Butnorius

    Apie pinigus tai nebuvo mano rimtas požiūris. Cituoju: „Kritus taip žemai sulig komisijos lygiu, galėčiau paklausti“. Tai reiškia, kad į šitą momentą reikėtų labiau žiūrėti ironiškai. Iš citatos galėjai suprast – apie tai net man kalbėt žema.

    Jei išankstiniai reitingai lemia beveik viską galutinėje rikiuotėje, tai geriau tada paskyt grupėms atvirai – grosit žinodami, kad nelaimėsit, ar ne? Savigarbos turinti grupė negrotų tokiame pravale.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. nieko cia tokio

    piz taigi be tu dvieju vyruku yra dar trys zmones grupeje ir stilius tai kitas tai ar cia taip smarkiai p*sa, kad vieni kitiems padeda

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  12. Sun Ra

    Nežinau, visos šitos erezijos skamba tai kaip eilinis pavydžių lietuvių išsiknisinėjimas. Labai džiugu, jeigu Lietuvoje atsiranda tokių muzikantų, kurie sugeba, grodami dviejuose skirtingų muzikinių stilių projektuose, padaryti tai kokybiškai ir KŪRYBIŠKAI. Labai džiugu, jeigu tokie muzikantai užima aukštas vietas konkursuose. Nematau čia jokios komercijos. Tiesiog tai jauni kūrėjai, norintys save maksimaliai realizuoti ir ieškantys tam įvairių būdų. Jeigu The Dominoes ir Spooky Campfire Stories nebūtų patekę į finalą, nebūtų čia nė šnipšt, nė ‘įpatingai iššaukiančių ir intriguojančių’ straipsnių. O dabar – elementarus pavydas. Jeigu jie pasirodė geriausi, tegul groja sau, nieks nekaltas, kad neatsirado lygiaverčių konkurentų.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 2.8/5 (4 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +1 (from 5 votes)
  13. Hiparius

    Visų komentarų neskaičiau, nes kaip straipsnis absurdiškas, taip ir komentatoriai panašiai kalba, tik pastebėjau tokį juokingą sakinį, maždaug: žmonės nežino ko nori, todėl groja skirtingose grupėse. Pasakyki kaip galima prieiti prie tokios išvados? Labiau atrodo, jog patys nežinot ko norit ir rašot tokius straipsnius…

    ŽMONĖS NORI MUZIKOS. NORI IŠGYVENIMO. KUO DAUGIAU IEŠKAI TO GREIČIAU RANDI.

    Čia žinai, nerandi namie kojinių ir ieškok tik virtuvėj, nes jei nueisi į vonią, pasakysiu, jog nežinai ko nori…

    Būtų smagu jei asmeninių nuoskaudų ir nuospaudų į straipsnius nekištum. Gal tavo kokie draugai į konkursą nepateko? :)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.0/5 (4 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  14. Hiparius

    Oooooo!!! Dar pamačiau tavo genialius žodžius:
    „Pernai vyko pavyzdinis Frype ir House Of Music“

    Čia tai jau dėjai. Paklausk jau geriau dalyvavusių grupių, ką jie mano apie tą konkursą… Pavyzdinis. Čia žinai greit nieks tavęs nebeskaitys…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  15. samarietis

    bet tai realiai galima laimet visus pusfinalius vienam vokalistui su skirtingais samdomais muzikantais.. tai kas cia per konkursas?!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. Aurelijus Butnorius

    Man kaip žiūrovui įspūdį paliko Frype’o konkursas ir man nesvarbu tos vidinės intrigos dėl nesumokėtų pinigų ir pan. Be to įėjimas ten buvo nemokamas.

    Man patiko tai, kad komisija didelė, ji po kiekvieno pasirodymo išsako savo komentarus, paklausia kažką grupės. Tai yra interaktyvu ir ne kiekviena komisija taip sugebėtų.

    Kitas faktas jau kurį minėjau, tai ne kiekviena komisija surastų tiek ryžto save pakeisti kitais. Pernai Frype’o komisija pasakė, kad mums visos finalo grupės labai geros ir mes nebesiryžtam skirti laimėtojų, pakviesim kitus specus.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. Hiparius

    Ten ir komentarai buvo žemo lygio ir „specai popso“ kiek pamenu.. (tokie panašiai kaip ten LNK ir TV3 žvaigždynuose visokiuose būna. na kur sako ir nepasako nieko iš esmės)

    O dėl „nemokamai“ tai čia tipinis lietuviškas požiūris. Kodėl turi būti nemokamai? Žmonės laiką savo naudoja, aparatūra naudojama. Kodėl tu nori, kad kažkas tave nemokamai linksmintų? Jei valstybė skirtų kažkiek pinigų tam, tai tada dar galim būtų galvoti, bet kad iš tos pusės tik apverktini kovo 11 ir vasario 16 koncertai…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. Aurelijus Butnorius

    aš noriu mokėt pinigus grupėms, o ne klubui. juk rašiau, kad grupės pinigų iš klubo negauna, tai dėl to ir piktinuosi. jei grupės daro auką, kodėl jos nedaro klubas? kur klubui padaryt eilinį koncertėlį, o kur jaunai grupei atvažiuot vienam vakarui iš Klaipėdos? man tai galai nesueina tame klausime.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. nesamone

    cia konkursas o ne koncertas. kokie dar pinigai grupei. sakai reikia moket pinigus grupems, kad jos dalyvautu konkursuose? o tamstos aparatura vis delto nusidevi

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  20. Aurelijus Butnorius

    O kitų klubų aparatūros gal nesidėvi? Tamsta – vienintelis klubas, kuris lupikauja.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. Aras

    Nesigincykit del babkiu, cia yra kiekvieno klubo idividuali politika kaip pritraukti lankytojus, kaip daryti versla, pelna ir t.t.
    Manau visiems aišku, kad jaunos grupes nori pasirodyti visiems kam imanoma ,tuopaciu kai kurie klubai naudojasi tuo o gal ir ne, klausimas kiek klientu susirenka tokiu renginiu metu ir kokia apyvarta klubas padaro…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. Hiparius

    Ne, Sharkeen, čia tikrai nesuprantamos man mintys… Na tai gal tu surenk vakarėlių pas save bute nemokamų? Kaip gali žmonės kurti verslą (muzikos klubą šiuo atveju) ir nemėginti uždirbti pinigų. Tai kam jie įrenginėja patalpas, perka aparatūrą ir pan. kiti klubai daro nemokamai (beje retai) bet ir garso kokybė tarkim ten nepalyginama su „tamsta“. Man pačiam yra tekę grot vienam kitam klube ir „tamstoje“ be išimčių geriausia, o paimk kokį Pogo ar Bix, viskas puiku, nemokamai, bet negirdi ką groji. Toks ir skirtumas.
    O šiaip tamsta na vidutiniškai ima kokius (7 – 20) lt už koncertą, tai čia išvis pigiau grybo. Pažiūrėk nueini į kokį durną kofeiną, dvi kavos ir tau koncerto kaina. Tai čia prioritetai žinai.. Visuomenėje keistas supratimas, jei koncertas vertas tiek pat kiek du puodeliai kavos.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. Mačiau viską

    Sharkeen’ai pamiršai paminėti, jog pats konkurso organizavimas ir vedimas buvo labai ŽEMO LYGIO.
    1. Vedėjas nepristatė grupių ir iš viso, ar jis buvo neiaišku
    2. Komisijos nariai irgi liko nepristatyti
    3. Neišskirti jokie vertinimo kriterijai – pagal ką grupės buvo vertinamos?
    Pranešė tik balus.
    Na tai ir parodo, kokio lygio konkursas yra. Turbūt jau žinoma, kas laimėtojas, todėl visa kita tik formalumas….

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  24. Hiparius

    Nemanau, jog buvo nuspręsta iš anksto. Dėl viso kito sutinku. na, o vedėjas gal ir nebūtinas :)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  25. Aurelijus Butnorius

    Mano visapusiška kritika buvo pateikta visuose trijuose reportažuose ir aš su visom tavo pastabom sutinku, tik ne visas parašiau. Kitkas aišku būna tarp eilučių.

    Dėl komisijos narių vertėtų parašyti atskirą straipsnį, bet vargu, ar kuris iš narių atsakinėtų į klausimus. Pristatyta komisijos vos ne 20, is ju jokio vaidmens nevaidino keli zmones, dar keli balsavo vos karta ir t.t.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *