«

»

Kov 06

Kas man turėtų parūpint laisvą praėjimą į koncertą?

Reikia sutikti, kad tiek klubas, tiek muzikantai nori, kad jie būtų pareklamuoti, paminėti reportažuose. Tačiau kas turi pasirūpinti, kad žurnalistas į koncertą patektų nemokamai ir tai aprašytų? Tai bus kaip kreipimasis abejom pusėm pamąstymui.

Vienais atvejais su klubu galima derinti dėl nemokamo įėjimo, kitais atvejais reikia kalbėti su muzikantais. Tai turėtų priklausyti nuo keliamo tikslo. Štai į „Tamstoje“ vykusį koncertą aš ėjau paklausyti Rezervuotos tam, kad vėliau su jomis galėčiau padaryti interviu pasirėmęs buvusiu koncertu. Ar tokiu atveju aš turėjau kreiptis į „Tamstos“ atstovus, kad mane praleistų, bet aš to renginio neapšviesčiau?

Toks variantas klubui nenaudingas, todėl turėjau derinti su atlikėjais. Bet ar atlikėjai visada gali tai nulemti? Ne tada, kada koncertą organizuoja klubas. Taigi, kaip šitą barjerą įveikti?

Taigi dabar didžiausia man kylanti problema dėl muzikinės žiniasklaidos yra tai, kad norėdamas aprašyti grupę (anksčiau ar vėliau) turiu ją išgirsti gyvai. Iš to išplaukia tai, kad tuo patekimu į koncertą turi pasirūpinti atlikėjai, nes reportažas-aprašymas gali išeiti kur kas vėliau negu kita diena po koncerto (klubo prioritetas).

O kol kas yra taip, kad norėdamas aprašyti grupę ar koncertą, pirmiausia turiu už tai susimokėti. Nuo šiol to nebus. Iš to ir sąlyga atlikėjams: jei norite būti aprašomi, turiu jus pamatyti gyvai, bet ne už pinigus.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 4.0/10 (6 votes cast)
VN:F [1.9.17_1161]
Rating: +1 (from 3 votes)
Kas man turėtų parūpint laisvą praėjimą į koncertą?, 4.0 out of 10 based on 6 ratings

Nėra susijusių straipsnių

18 comments

  1. Adis

    Akreditacijos paprastai dalinamos tiems, kurie turi (ar atstovauja) kažkokį „svorį“.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. Aurelijus Butnorius

    Klausimas ne apie tai, o pvz. ar suteiks klubas įėjimą kokiam Ferrum.lt atstovui, jeigu jis ten nei aprašinės ką, nei fotkins?

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. Evaldas

    Sutinku dėl „svorio“. Jeigu atstovauji kokį didelį laikraštį ar žurnalą, manau, problemų patekti nėra.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. dali.us

    Adis teisingai parašė: jei tave skaito 1.000.000 guasi tu tą nemokamą pakvieimą. Net jei ir nerašysi apie tą klubą (kitaip gali neigiamos presos uzpilti).

    Jei tave skaito koks 10.000…. teks tartis su tuo, kam tavo rasliava bus naudinga.

    jei tave skaito.. 100 gali tekti ir susimoketi :)

    P.S. skaičiukai iš piršto laužti. Lietuvoj tikriausiai nebent zvaigzdių sou milijoninę auditoriją surenka.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. Aurelijus Butnorius

    Man su akreditacijom nėra kilę problemų, tačiau tik tada kai aprašomas konkretus renginys, tačiau tada, kai einama vien apsižvalgyti ir galbūt aprašyti, tada jau bėda.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. Marijus

    Bet jei grupė įrašys tave į gestlistą arba dar neduokdie netgi sumokės už tavo praėjimą, tai ar nėra taip kad ji tikėsis TIK TEIGIAMŲ atsiliepimų. Čia jau žiniasklaidos/blogosferos etika prasideda. O neimi nemokamo – ir rašai ką nori…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. Aurelijus Butnorius

    Na tai nėra, kad parašyk apie grupę ir ji priims tai už įžeidimą. Vis tiek bet kokia reklama jiems gera. Aišku didžiojoj žiniasklaidoj nuskambėt prastu žodžiu nepavydėtina. Galiausiai žurnalistas ir lieka tas nuskriaustasis, o iš to ir kyla nusiskundimai, kodėl neturime muzikinės žiniasklaidos.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. ha

    juokingas susireikšminimas. pirma gal įdirbį padaryk, kad turėtum bent 500 skaitytojų į dieną. tada gal kažkas ir atkreips dėmesį

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. Aurelijus Butnorius

    Ir įdirbį turiu, ir lankytojų tiek turiu ir dėmesį į mane kreipia. Tačiau kai kurios problemos išlieka.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. nme

    Pirmiausiai reikia patapti žurnalistu tikriausiai…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. Aurelijus Butnorius

    žurnalistas – profesionaliai rašantis žmogus spaudoje. ar kažkas panašaus. aš rašau profesionaliai, todėl man nereikia baimintis dėl diplomo, kuris nevertas į jį dedamų investicijų. o gal kada ir praplėsiu savo kvalifikaciją iki šios laipsnio.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. zirgagalvs

    : D
    o kas tau sakė, kad rašai profesionaliai? tu pats nusprendei?
    Na tada, nuo dabar aš profesionalus grafikas, nes kartais papaišau. ir tenedrįsta niekas prieštarauti.
    O jei rimtai, straipsnio ir tinklaraščio autoriau, vertinu tavo pastangas ir kartas nuo karto užsuku pasiskaitinėt, bet tik dėl to, kad paskaityčiau apie koncertus n ir pasijuokčiau iš nežaboto susireikšminimo bei arogancijos. Viskas būtų nuostabu, tik reikia, paskaityti ką žmonės galvoja, tiek apie paties kūrybą, tiek apie rašymo stilių, tiek apie topus.
    Kitas dalykas – dėl lankytojų skaičiaus. Žmonės apsilankę čia apskritai ir unikalūs lankytojai nėra tapatu. ir jeigu nuo sausio suskaičiavo 20 000 apsilankymų, tai nereiškia, kad tiek žmonių skaito. Bet nesiginčiju, tai labai didelis skaičius ir jis tikrai kažką sako.
    Grįžtant prie profesionalumo – paskutiniame įraše apie Bix konkursą komisijoje dalyvavo renginio vedėjas. ir tiek. Profesionalus žurnalistas būtų paklausęs bent jo vardo. Paskui pakalbinta tik viena grupė, kuri pralaimėjo ir kuri skundžiasi. O kaip dėl laimėtojų? juos užpuolė žvėrių žurnalistų minia, todėl negalėjai prasibrauti?
    Tai tik šviežias pavyzdys. Ir ne, tai nėra profesionalumas.
    „Nuo šiol to nebus“.
    drebėkit.

    Linkėdamas aiškumo ir suvokimo,
    brolis Zirgagalvs

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. Aurelijus Butnorius

    Paaiškinsiu kitaip, profesionalus žurnalistas tas, kuris rašo už pinigus. Esu dirbęs ir laikraščio redakcijoj, o dabar tik skirtumas, kad rašau už paslaugas.
    Apie renginio vedėją… Man nereikėjo žinot jo vardo, nes jis ne komisijoj, o kai prisijungė ir ėmė šnekėt, tai aš ne viską klausiau, diktofone išryškėjo tik. Parašiau Bix vadybininkui, paklausiau vedėjo vardo, neatrašė.
    Karma Coat – ne mano svetainės stilius. Atsirenku, kas man artima.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. benamis

    Gerbiamas autoriau,
    nesvarbu ar jūs esate dirbęs už pinigus ar už paslaugas, tai niekaip neįrodo profesionalumo lygio.
    Verčiantis pamąstyti zirgagalvs komentaras.
    “ iš nežaboto susireikšminimo bei arogancijos. “ Pritariu, kad labai jau susireikšminęs esat, kas be ko.
    Ir visiška teisybė dėl lankomumo, jog gali generuoti tūkstantinius skaičius iš google, bet neturėti nė vieno pastovaus skaitytojo.
    Iš šiaip soundcloud.com transliacijos kas per velnias…?
    Nei dainų paklausai nei supranti apie ką.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. besijuokianti

    Komentaras buvo ištrintas (priežastis: „Eik tu, nevykėli“)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. besijuokianti

    Beje, dėl diplomo gali ir nevargti, tau jis tikrai nepadės, be reikalo tik pinigus išleisi :)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. zirgagalvs

    Aišku, dėl vedėjo šiuo atveju tikrai esi teisus. Dėl karmos – galbūt taip, tai ne tavo stilius, bet ir DOE ir kalbėjo ne konkrečiai apie muziką, o apie įgarsinimą. O šiuo atveju ir prasideda profesionalumas. Galima interpretuoti, bet turint dar bent nuomonę.
    Kolegos prieš mane tema „dėl 20000″ gal perlenkėte lazdelę. 20 000 lankytojų tikrai nėra, bet kad niekas neskaito tai šiek tiek nonsensas. Tinklaraštį tikrai skaito kažkas, pagaliau aš skaitau, kažkas ir prabalsuoja. Drąsiai virš šimto, o kiek tas virš tikrai nežinau. Tik nežinia kodėl, gal kaip aš, patikrinti „kas gi dar naujo Vakarų [puikybės] fronte“.
    Va, už ką gerbiu, tai kad netrina komentarų. Drąsu.
    Užsuksiu ir po kito turo Bixuose,
    Sėkmės.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. Aurelijus Butnorius

    Darykit geriau jei sugebat. Iš nė vieno muzikanto nesu nė pusės žodžio priekaišto girdėjęs apie tai, ką darau.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *